Virkeområde:
Disse handelsbetingelser gælder for alle tilbud, ordrebekræftelser, salg og leverancer af firmajulegaver og øvrige produkter fra JulegaveShoppen til erhvervskunder, medmindre andet er skriftligt aftalt.
Bestilling:
Ved bestilling af firmajulegaver er ordren bindende fra det øjeblik, kunden afgiver bestillingen og modtager en ordrebekræftelse fra JulegaveShoppen.
Når en virksomhed bestiller en valggaveshop, vælger de selv en deadline for medarbejdernes bestillinger ud fra de valgmuligheder, der fremgår på vores bestillingsside. Det er virksomhedens ansvar at vælge den ønskede deadline og kommunikere den til medarbejderne.
Priser:
Alle priser på hjemmesiden er eksklusive moms.
Der er ikke moms på GoDream oplevelsespakker og donationsgaver til Ungdommens Røde Kors.
Betalingsbetingelser:
Betalingsbetingelserne 10 dage netto.
Nye kunder betaler altid forud med mindre andet er aftalt.
Efter forfald af faktura beregnes 2% i rente per påbegyndt måned, samt et rykker gebyr på 100 kroner.
Levering:
Julegaverne er frit leveret på én adresse i DK.
Fragt- og leveringsomkostninger afhænger af de valgte gavers størrelse og vægt og kan variere i forhold til medarbejdernes valg.
Levering af julegaverne sker i den ønskede uge, vi kan ikke garantere en nøjagtig dato.
Julegaverne leveres altid samlet på palle løsning.
Reklamation og fejl:
Hvis der er fejl eller mangler ved de leverede firmajulegaver, skal virksomheden reklamere senest 8 dage efter modtagelsen. Reklamation sker ved at kontakte JulegaveShoppen med beskrivelse og billeder af fejlen. Vi vil herefter aftale, om fejlen afhjælpes eller gaven ombyttes.
Defekt gave:
Hvis en gave er defekt, skal JulegaveShoppen kontaktes på mail info@julegaveshoppen.dk eller telefon 65 95 98 37. Reklamationsretten er gældende i 12 mdr. fra købsdato.
Ombytning/returnering:
Når medarbejderen har bestilt julegaven, kan den ikke ombyttes. Der er ingen returret på julegaver.
Force Majeure:
JulegaveShoppen kan ikke holdes ansvarlig for forsinkelser eller manglende levering, der skyldes forhold uden for vores kontrol, f.eks. strejke, sygdom, transportproblemer eller andre uforudsete hændelser. I sådanne tilfælde gør vi vores bedste for at finde en løsning hurtigst muligt.
Ejendomsforhold:
Alle varer forbliver ejendom af JulegaveShoppen, indtil de er betalt fuldt ud.
Lovvalg og værneting:
Alle handler indgås efter dansk lovgivning. Eventuelle uenigheder afgøres ved domstolene i Odense.
Forbehold:
Vi tager forbehold for fejl i tekster, billeder og prisændringer, samt udsolgte varer.