Det hele begyndte med ét spørgsmål.
I 1993 blev jeg ansat i en virksomhed inden for samme branche, hvor jeg i løbet af ti år opbyggede et solidt fundament af erfaring, faglighed og brancheindsigt. En dag stillede en betroet samarbejdspartner et spørgsmål, der skulle vise sig at blive skelsættende: “Hvorfor starter du ikke din egen virksomhed?”
Spørgsmålet blev startskuddet til en ny rejse. Kort tid efter valgte jeg at sige mit job op for at forfølge ambitionen om at skabe noget selvstændigt og værdiskabende. Jeg gik i gang med at researche, finde de rette samarbejdspartnere og lægge fundamentet for en virksomhed bygget på kvalitet, fleksibilitet og tætte relationer.
I 2003 blev FreeConcept etableret i en 10 m² garage med en computer, en firmabil og en trykmaskine. Alt blev produceret in-house med fokus på detaljen og kunden i centrum. Allerede to år senere flyttede vi til nye rammer på 300 m² med showroom, kontor og plads til et voksende team.
I dag er FreeConcept en professionel og pålidelig samarbejdspartner, der arbejder med nøje udvalgte leverandører i hele verden. Med mere end 30 års brancheerfaring og et globalt netværk leverer vi skræddersyede løsninger, der kombinerer kvalitet, effektivitet og kreativitet.
Som et naturligt næste skridt blev Julegaveshoppen introduceret – et koncept, der gør det nemt og inspirerende for virksomheder at give personlige og gennemførte firmagaver. Det har siden udviklet sig til en populær platform, hvor vi forener gaveglæde med god service og stærke brands.
Hos Julegaveshoppen gør vi det nemt for virksomheder at glæde deres medarbejdere med personlige og meningsfulde julegaver. Med mange års erfaring inden for firmagaver og merchandise har vi sammensat et håndplukket sortiment, der favner forskellige smage, behov og budgetter.
Vi tror på, at en god julegave skal gøre mere end bare at være “endnu en ting” – den skal skabe glæde, styrke relationer og afspejle virksomhedens værdier. Og det skal naturligvis være enkelt for dig.
Derfor har vi samlet en række sæsonaktuelle gaveidéer, som er nemme at bestille og hurtige at få leveret.
Du kan trygt overlade julegaveansvaret til os – og i stedet bruge tiden på det, der virkelig tæller nemlig, at fejre højtiden sammen med dine kolleger.
Bestil din Julegaveshop i god tid - gerne 14 dage før deadline for gavevalg.
Medarbejdernes deadline for bestilling af julegaver er:
Alle gaver bliver leveret på paller af en fragtmand, derved sikre vi at alle gaver kommer trygt frem.
Alle julegaver ordre på over kr. 10.000 ex. moms er fragtfrit leveret i Danmark.
Gælder dog ikke ved levering til ikke brofaste øer, her aftales levering efter ordre.
Julegave ordre under kr. 10.000 ex. moms vil blive tillagt pallefragt.
Som udgangspunkt leveres julegaverne samlet til firmaadressen.
Hvis du ønsker levering til private adresser, så kontakt os for nærmere aftale.
Ja, vi kan sagtens levere til 3 - 5 - 10 eller flere firma afdelinger.
Bare kontakt os, så hjælper vi meget gerne.
Ja, gaverne pakkes i gaveposer mærket med personnavn og gaveindhold.
Hvis der er gaver, som er for store til at kunne være i en gavepose, bliver de leveret i original emballage. Stadig mærket med personnavn.
I kan også undlade indpakningen og spare 5% på alle gaverne (undtagen GO DREAM oplevelsespakkerne).
Gaverne er stadig mærket med personnavn og gaveindhold.
I kan vælge, om medarbejderne skal modtage koden elektronisk eller som et fysisk gavekort.
Elektronisk kode:
Den elektroniske kode modtager du på mail sammen med link til jeres Julegaveshop, når du har gennemført din bestilling.
Kode og link og måske en lille julehilsen, kan så sendes ud til dine kollegaer pr. mail, med ønske om en glædelig Jul.
Fysisk Gavekort med kode:
På vores fysiske gavekort laver vi med jeres firmalogo og chefens julehilsen.
Vi klarer opsætningen, du skal bare sende os jeres logo og julehilsen.
Vi sender layout til godkendelse.
Pris pr. gavekort kr. 20,00 pr. stk.
Ja, I kan godt bestille forskellige priskategorier. I skal bare tilføje det i kurven inden udtjekning.
Ja gaver kan blive udsolgt eller gå i restordre.
Vi bestræber os på, at opdatere vores julegaveshop hurtigst muligt for gaver, som bliver udsolgt eller går i restordre.
Men da vi er afhængige af, at vores mange leverandører holder os opdateret, kan der i få tilfælde risikere at være gaver på julegaveshoppen, som er udsolgt eller gået i restordre.
Har en medarbejder valgt en gave som er udsolgt eller gået i restordre, så kontakter vi den pågældende medarbejder og finder en løsning.
Så længe deadline ikke er overskredet, kan I til nye medarbejdere sende det samme link, som de andre medarbejdere har fået tilsendt.
Hvis deadline er overskredet, skal I ringe til os på tlf. 65 95 98 37 – så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at få den ekstra gave med.
Hvis der er medarbejdere, som ikke får bestilt inden deadline, kan I vælge 3 muligheder:
1. Medarbejderen får en af jer forudbestemt julegave.
2. Medarbejderen får ingen julegave.
3. At donere gavebeløbet til Ungdommens Røde Kors.
Læs om mere om det kæmpe arbejde som Ungdommens Røde Kors laver for tusindvis af børn på www.urk.dk
Nej, når julegaven er valgt, er bestillingen bindende.
Dette skyldes at vi løbende køber julegaverne hjem for at sikre at alle får den gave de har bestilt.
Ja, du bliver automatisk oprettet som administrator på jeres julegaveshop når du har gennemført din bestilling på Julegaveshoppen.
Som administrator kan du se...
Når deadline for gavevalg nærmer sig, så er derfor nemt for dig at se hvem af dine kollegaer som lige skal have en lille reminder, så alle får årets julegave.
Hvis en gave er defekt, skal medarbejderen kontakte os på mail: info@julegaveshoppen.dk eller telefon 65 95 98 37.